Blog – Grid 2 Columns

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing.
Posted by Ε.Γ.Ε.Σ. | 02 Σεπτεμβρίου 2010
Ο.Α.Ε.Ε.:Θέματα ασφάλισης επαγγελματιών, βιοτεχνών και εμπόρων σε περιοχές με ειδικά πληθυσμιακά κριτήρια

Με τις διατάξεις του άρθρου 25 του νόμου αυτού, ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στην ασφάλιση στον Ο.Α.Ε.Ε. ή στον Ο.Γ.Α. των επαγγελματοβιοτεχνών και εμπόρων που ασκούν τη δραστηριότητά τους σε περιοχές με ειδικά πληθυσμιακά κριτήρια. Aρ. πρωτ.: Φ.10035/12393/739/23.6.2010 Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 25 του ν. 3846/2010 (Φ.Ε.Κ. 66 Α΄) «Εγγυήσεις για την εργασιακή ασφάλεια...

Posted by Ε.Γ.Ε.Σ. | 05 Σεπτεμβρίου 2010
ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ -Πως αναγνωρίζονται τα πλασματικά έτη ασφάλισης

Με τις κοινοποιούμενες διατάξεις επαναπροσδιορίζονται οι χρόνοι που μπορούν να προσμετρηθούν ή να αναγνωρισθούν με εξαγορά τόσο για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος ή  για προσαύξηση του ποσού αυτής. Αριθ.Πρωτ.: Φ80000/οικ. 22458/1664/2.9.2010 Γνωστοποίηση διατάξεων της παρ. 18 του άρθρου 10 του ν.3863/2010. Αθήνα, 2- 9- 2010 Αριθ.Πρ :Φ 80000/οικ. 22458/1664 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ...

Posted by Ε.Γ.Ε.Σ. | 05 Σεπτεμβρίου 2010
Επιταχύνεται η μείωση των φόρων στις επιχειρήσεις – Νέα ρύθμιση για ΦΠΑ

Μειώσεις στην φορολογία των επιχειρήσεων προωθεί η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να ισχυροποιηθούν τα κίνητρα για την τόνωση των επενδύσεων. Επιταχύνεται η μείωση των φόρων στις επιχειρήσεις – Αλλάζει η φορολογία στα τσιγάρα, νέα ρύθμιση για ΦΠΑ 03/09/10 - 07:09 Μειώσεις στην φορολογία των επιχειρήσεων προωθεί η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να ισχυροποιηθούν τα κίνητρα...

Posted by Ε.Γ.Ε.Σ. | 06 Σεπτεμβρίου 2010
7 Συμβουλές για να έχετε “παντοτινούς” πελάτες

1) Κρατήστε τις υποσχέσεις σας: Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επικεντρώνονται στους τρόπους με τους οποίους θα κρατήσουν τους πελάτες τους και αγνοούν το γεγονός ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους δεν ανταποκρίνονται σ’ αυτό που οι ίδιοι διατείνονται. Πρώτα, εξασφαλίστε ότι αυτό που προσφέρετε αξίζει τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση του πελάτη και έπειτα αναζητήστε τρόπους για...