7 Συμβουλές για να έχετε “παντοτινούς” πελάτες

1) Κρατήστε τις υποσχέσεις σας: Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επικεντρώνονται στους τρόπους με τους οποίους θα κρατήσουν τους πελάτες τους και αγνοούν το γεγονός ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους δεν ανταποκρίνονται σ’ αυτό που οι ίδιοι διατείνονται. Πρώτα, εξασφαλίστε ότι αυτό που προσφέρετε αξίζει τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση του πελάτη και έπειτα αναζητήστε τρόπους για να το καλλιεργήσετε. 

2) Αντιμετωπίστε τους νέους πελάτες σαν παλιούς: Ένα άλλο εμπόδιο στη διατήρηση των πελατών είναι οι ανατροπές. Πολλές επιχειρήσεις περιμένουν από τους πελάτες να «αποδείξουν» την αξία τους πριν καν αρχίσουν να κάνουν βήματα για να εδραιώσουν τη μεταξύ τους σχέση. Λάθος! Προσεγγίστε τους πελάτες σαν να πρόκειται να παραμείνουν κοντά σας για πάντα. Μην τους υπενθυμίζετε την προθεσμία πληρωμής πριν καν προκύψει καθυστέρηση! Αν τους αντιμετωπίζετε, εξ’ αρχής, με σεβασμό και είστε σίγουροι ότι πληρώνουν εγκαίρως, τότε θα μπορέσετε να συνάψετε μακροπρόθεσμες σχέσεις μαζί τους, που βασίζονται στην αφοσίωση. 

3) Η διαφορά είναι στην υπέρβαση: Μετά τα βασικά βήματα, ένας τρόπος για να κερδίσετε παντοτινούς πελάτες είναι να υπερβαίνετε διαρκώς το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Καθορίστε τη βάση μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος και κάντε κανόνα σας την υπέρβαση αυτής της βάσης. Προσφέρετε ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες σας, που ποτέ δεν περιμένουν από σας!

 4) Δώστε βάση στον πελάτη και όχι στα έσοδα που αποφέρει: Ένα πολύτιμο στοιχείο για την παντοτινή αφοσίωση ενός πελάτη είναι να δίνετε περισσότερη προσοχή στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του παρά στην αύξηση των εσόδων σας. Φυσικά, και τα έσοδα είναι σημαντικά. Η μακροπρόθεσμη, όμως, οικονομική ευρωστία απορρέει από τους πιστούς πελάτες.

 5) Διαπλάστε αφοσιωμένους υπαλλήλους: Η αποτελεσματική στρατηγική για να κερδίσετε μακροπρόθεσμους πελάτες δεν υπάρχει στο κενό. Αντιμετωπίστε τους υπαλλήλους σας σαν είναι πελάτες που θέλετε να τους κρατήσετε για πάντα κοντά σας. Αυτό, ενθαρρύνει το προσωπικό να κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα με τους πελάτες, και είναι μια καλή ιδέα για να δίνετε συνεχώς έμφαση στο υποστηρικτικό και γεμάτο κατανόηση εργασιακό περιβάλλον.

6) Κάντε τους πελάτες να θέλουν διαρκώς να συνεργάζονται μαζί σας: Καλές είναι οι εκπληκτικές υπηρεσίες και τα εξαιρετικά προϊόντα, αλλά ποτέ δεν βλάπτει να δελεάζετε τους πελάτες σας με μακροπρόθεσμες προκλήσεις. Ανανεώστε τα προϊόντα σας και την επιχείρησή σας.

7) Να είστε επιλεκτικοί με τους πελάτες σας: Ορισμένοι άνθρωποι δεν είναι γραφτό να γίνουν παντοτινοί πελάτες σας. Είναι γεγονός, επίσης, ότι μερικοί πελάτες είναι μπελάς! Παρακολουθήστε τι είναι αυτό που ικανοποιεί έναν πελάτη. Αν κοστίζει πολύ ή απαιτεί πολλές ώρες εργασίας, ίσως είναι καλύτερα να επενδύσετε τις δυνάμεις σας αλλού. Τελικά, είναι μύθος ότι όλοι οι πελάτες πρέπει να είναι παντοτινοί!

Σχόλια

Παρόμοια Άρθρα

Posted by Ε.Γ.Ε.Σ. | Μάιος 21, 2019
Όλες οι αλλαγές στον ΦΠΑ από 20/05/2019 και τα νέα παράδοξα.
20.05.2019 Σε ποια προϊόντα μειώθηκε ο ΦΠΑ από χθες Δευτέρα 20 Μαίου. 13% στην κέτσαπ... 24% στη μουστάρδα! Τι ισχύει για καφέ, παραδόσεις «πακέτο», ξενοδοχεία και εστίαση. Αγώνας δρόμου για...
Posted by Ε.Γ.Ε.Σ. | Απρίλιος 25, 2019
Την επιστροφή του τέλους επιτηδεύματος σε χιλιάδες επαγγελματίες δρομολογεί η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, μετά από απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.
25 Απριλίου 2019 Η επιστροφή του τέλους επιτηδεύματος αφορά σε επιτηδευματίες, φυσικά πρόσωπα, τα οποία, όχι μόνο θα πάρουν πίσω το τέλος που κατέβαλαν παράτυπα στα προηγούμενα χρόνια, αλλά δεν...
Posted by Ε.Γ.Ε.Σ. | Απρίλιος 24, 2019
Οι απαντήσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ κου Γ.Πιτσιλή για τον σχεδιασμό αναφορικά με την “ηλεκτρονική Δ.Ο.Υ.”
(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ) Ο Διοικητής της Α.Α.Δ.Ε. ξεκίνησε τη ομιλία του με το πρωταρχικό θέμα ενδιαφέροντος του συνεδρίου, την ηλεκτρονική τιμολόγηση. Οι ερωτήσεις που τέθηκαν από τον κ. Σίμο Αναστασόπουλο, προέδρου του...